close



一首我很喜歡的歌
,與大家分享!
更多Elton John的歌曲在我的相簿裡.CoCo

What have I got to do to make you love me
What have I got to do to make you care
What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there

What do I do to make you want me
What have I got to do to be heard
What do I say when it's all over
And sorry seems to be the hardest word

It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word

What do I do to make you love me
What have I got to do to be heard
What do I do when lightning strikes me
What have I got to do
What have I got to do
When sorry seems to be the hardest word 


抱歉似乎是最難啟口的話   艾爾頓強

我該怎麼做,你才會愛我?
我該怎麼做,你才會在乎?
我該怎麼辦,當我遭受晴天霹靂?
我醒來,卻發現你不在身邊

我該怎麼做,你才會要我?
我該怎麼做,你才會聽見?
我還能說什麼呢?當一切都完了
"抱歉!"似乎是最難啟口的話

真是可悲啊!
可悲的情景
而且越來越荒謬可笑
可悲啊!可悲
為何我倆不能好好的談談?
對我來說
"抱歉!"似乎是最難啟口的話

我該怎麼做,你才會愛我?
我該怎麼做,你才會聽見?
我該怎麼辦,當我遭受晴天霹靂?
我該怎麼辦?
我該怎麼辦?
"抱歉!"似乎是最難啟口的話

arrow
arrow
    全站熱搜

    CoCo 發表在 痞客邦 留言(36) 人氣()